Kiszállítás

A megrendelt termékek utánvétes kiszállítása a megrendelést követő 1-6 munkanapon belül történik. E-mail-ben értesítjük, ha átadtuk a csomagját a futárszolgálatnak.


Házhozszállítás:

A házhozszállítás díja bruttó 15 000 Ft rendelési érték felett DÍJMENTES, ez alatt 990 Ft. Ez az ár tartalmazza az utánvét kezelés díját is.

Küldeménye házhozszállítás esetén a csomagfeladást követő első munkanapra érkezik ki Önhöz a GLS Futárszolgálat segítségével. A GLS Futárszolgálat e-mail-ben értesíti, hogy melyik három órás intervallumban várható a csomag érkezése, ennek módosítására van lehetőség a GLS telefonos ügyfélszolgálatán, amelynek elérhetőségeit a csomagszámmal együtt e-mail-ben küldjük Önnek. Az utánvét értékét a futárnak csak készpénzben lehet kifizetni, bankkártyával nem.
A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig a 06 1 802 0265 telefonszámon érhető el 7- 20 h között.



Pick Pack Pont csomagpontra történő kiszállítás:

A Pick Pack Pont csomagpontra történő kiszállítás díja bruttó 15 000 Ft rendelési érték felett DÍJMENTES, ez alatt 890 Ft. Ez az ár tartalmazza az utánvét kezelés díját is.


Küldeménye Pick Pack Pont csomagpontra történő kiszállítás esetén a csomagfeladást követő első munkanapra érkezik ki a megadott csomagpontra, amennyiben budapesti címet jelölt meg. Vidéki csomagpont esetén a csomagfeladást követő második munkanapra érkezik ki a megadott címre a küldeménye a csomagpontra. A Pick Pack Pont hálózatot üzemeltető Sprinter Kft. e-mail-ben és SMS-ben értesíti, hogy értesíti, hogy mikortól vehető át a csomagja. Az utánvét értékét a csomagponton a helyi adottságok szerinti módon lehet kifizetni (készpénz vagy bankkártya).

A Pick Pack Pont ügyfélszolgálat a 06 1 803 6300 telefonszámon érhető el hétfőtől péntekig 7- 20 h között.

Hétvégi ügyeleti telefonszám szombattól vasárnapig 10-12 h-ig: 06 30 619 3070

 


Az áru átvétele:

 

​Kérjük, az áru átvétele után még a futár jelenlétében nyissa ki a csomagot. Amennyiben sérült termék van a csomagban, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a futártól illetve a csomagponton. A csomag fizikai sérülésével kapcsolatos reklamáció kárfelvételi jegyzőkönyv hiányában nem érvényesíthető, hiába dokumentálja azt később fénykép- illetve videófelvételekkel. A kárjegyzőkönyv annak bizonyítására szolgál, hogy a termékeken lévő sérülés a szállítás során keletkezett és nem később. Amennyiben nem rendelkezik kárjegyzőkönyvvel, a futárszolgálatok nem vállalják az okozott kár megtérítését. Mind a terméket, mind a csomagolást őrizze meg, mert azokra a későbbi kárszemle során szükség lehet.


Túlméretes és 40 kg feletti csomagok:

 

40 kg feletti illetve túlméretes csomagok esetén a kiszállítási díj 5000 Ft, így ekkor nem rendelési értékhatár-függő a kiszállítási díj. Ez az ár tartalmazza az utánvét kezelés díját is.


Részteljesítés:

 

Legnagyobb igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy bizonyos terméket nem tudunk szállítani, mivel az már nem elérhető. Amennyiben egy ilyen termékre is érkezik megrendelés, a csomagot e termék nélkül küldjük ki. A szállítási költséget a megváltozott rendelési érték szerint számítjuk fel vagy engedjük el.